29.03.2020 |
clicama

Els Serveis municipals reben un centenar de consultes cada dia sobre les mesures preses a Mollet pel coronavirus

Els Serveis municipals reben un centenar de consultes cada dia sobre les mesures preses a Mollet pel coronavirus

Els ciutadans de Mollet estan plens de dubtes sobre l’abast de l’actual crisi sanitària i del que poden fer i del que no poden fer aquests dies. Això ho han notat molt els serveis municipals d’informació on s’han disparat les consultes de tota mena. Segons va explicar l’alcalde de Mollet, Josep Monràs, aquest dilluns en aquests moments s’estan rebent entre 50 i 100 consultes diàries respecte a les mesures específiques adoptades a la ciutat pel Coronavirus
Ahir mateix, davant d’aquesta demanda ciutadana l’Ajuntament de la ciutat va decidir reforçar els canals de comunicació i informació habilitant nous canals específics, amb horaris més amplis, adreçats a la ciutadania. Concretament s’ha posat en marxa un canal de WhatsApp (683 553 250) i una adreça de correu electrònic ([email protected]). Aquests dos nous canals s’afegeixen als ja habituals a través de la web municipal, Twitter, Facebook o Instagram.

Cal recordar que els punts d’atenció presencials com l’OAC s’han tancat al públic i només funcionen a través d’informació telefònica de dilluns a dijous de 9 a 18 h ininterrompudament i divendres de 8 a 15 h. 93 571 95 00
També s’ha seguit el mateix criteri als Serveis Socials on tampoc no hi ha cap atenció presencial i aquesta se centralitza per mitjà del telèfon 935700908.

Comentarios