31.05.2020 |
clicama

El dilluns que ve es posa en marxa l’Oficina d’Ajuts Covid-19

El dilluns que ve es posa en marxa l’Oficina d’Ajuts Covid-19

partir d’aquest dilluns 18 de maig ja funcionarà l’espai específic que l’Ajuntament de Mollet ha posat en marxa per donar informació i per tramitar els ajuts aprovats en el Pla per a la protecció, social, la reactivació econòmica i l’impuls de l’ocupació. A l'oficina s’informarà de les ajudes directes i indirectes de caràcter municipal per a famílies i per al sector comercial i de serveis de la ciutat especialment afectats per la Covid-19.


La nova oficina comptarà amb un telèfon (93 571 95 02) i un correu electrònic específic ([email protected]) i atendrà presencialment al Centre Cultural de La Marineta.


L’oficina funcionarà de dilluns a divendres de 9 a 14 h i els dimarts i dijous de 16 a 18 h. La sol·licitud d’ajuts es podran fer de forma telemàtica a través de la seu electrònica disponible les 24 h.


L’atenció presencial serà amb la cita prèvia que es tramitarà per telèfon o al correu de l’Oficina d’Ajuts Covid-19.
Els ajuts municipals contemplats en el Pla, segons va avançar el regidor Xavier Buzón, són municipals i són independents de les polítiques o els recursos que puguin venir d’altres administracions. L’Ajuntament preveu que puguin beneficiar més d’11.000 famílies i més de 1.000 comerços i serveis de la ciutat. Entre les ajudes hi ha aportacions directes de fins a 250 euros a les famílies o bé de diferents quantitats als negocis.


L’Oficina d’Ajuts Covid-19, serà una oficina específica i neix amb l’objectiu de facilitar a la ciutadania l’accés a la informació del Pla, per a resoldre dubtes que se’n puguin generar, donar cita prèvia per als tràmits presencials i tramitar ajuts.

El dilluns que ve es posa en marxa l’Oficina d’Ajuts Covid-19
comentaris