21.01.2021 |
clicama

Correus de Mollet comença a oferir un servei de cita prèvia

Correus de Mollet comença a oferir un servei de cita prèvia

L'oficina de Correus a Mollet de Vallès ja disposa del servei de cita prèvia de manera que els seus clients poden triar el dia i l'hora a la qual volen anar a la seva oficina i evitar esperes, segons informen des d'aquest ens públic.

El servei es pot sol·licitar a través del web, www.correos.es, de l'app o de l'Oficina Virtual de Correus, i l'elecció de l'hora i el dia generarà al client un codi que només haurà d'introduir a la màquina de torn ubicada a l'oficina per ser atès de manera immediata. El sistema, en la seva petició, discrimina els trams horaris de mínima afluència de manera que el client pugui escollir amb la garantia que va ser atès a la seva arribada. Igualment contempla una finestra de temps, abans i després de l'hora sol·licitada, perquè si s'avança o s'endarrereix pugui ser atès igualment.

"Aquesta moderna i completa funcionalitat permet als clients gestionar millor el seu temps i, al seu torn, les oficines poden dirigir-los a les hores de menys afluència", expliquen des de l'empresa pública.

A més, les persones de més de seixanta-cinc anys disposen del número de telèfon d'Atenció al Client, 915.197.197, perquè puguin demanar cita en aquestes oficines, garantint encara més la seva seguretat.

Correus de Mollet comença a oferir un servei de cita prèvia
comentaris