19.11.2018 |
clicama

Mig centenar de botigues de Mollet es promocionaran al Mercat Municipal de la mà de l'Adhec

Es tracta d'un nou projecte de promoció del teixit comercial i de serveis de la ciutat

Mig centenar de botigues de Mollet es promocionaran al Mercat Municipal de la mà de l'Adhec

A finals de novembre l'Associació de Dones i Homes Emprenedors de Catalunya Segle XXI (ADHEC) posarà en marxa un nou projecte de promoció comercial anomenat "Finestra oberta al Comerç de Mollet". El projecte, que el president d'ADHEC, Lluís Farré, va presentar aquest dilluns a la Marineta, consistirà en la instal·lació d'un Pop up en un lloc de pas del Mercat Municipal de Mollet on els diferents comerços i serveis associats a l'entitat comercial – sempre que no siguin de menjar- podran promocionar els seus productes de forma gratuïta durant una setmana. Al Pop up els negocis podran oferir ofertes, fer promocions i mostrar els seus productes per mitjà d'un vídeo que es mostrarà amb una pantalla col·locada al lloc de la promoció.

 

L'espai anirà renovant els negocis amb l'objecte que els veïns puguin veure la rica oferta que té la ciutat. "Volem que la gent vegi que a Mollet hi ha de tot", va explicar Farré. Aquest projecte compta amb la col·laboració de Merca Mollet i l'Ajuntament de la ciutat. D'entrada l'acció comercial durarà un any, el que permetrà que es puguin promocionar 40 o 50 negocis, però la idea de l'acció de promoció comercial voldrien que en el futur s'ampliés a altres espais com la gran superfície Decathlon o el Complex Esportiu de Ca n'Arimon. "Abans l'adversari de les botigues eren les grans superfícies, ara l'adversari de tots dos és el comerç on line", va comentar el president d'Adhec.

Comentarios