15.11.2019 |
clicama

L’Ajuntament elabora un pla de màrqueting per definir l’estratègia turística de Mollet

L’Ajuntament elabora un pla de màrqueting per definir l’estratègia turística de Mollet

L’Ajuntament de Mollet ha engegat l’elaboració d’un Pla de màrqueting turístic amb l’objectiu de posar en valor el seu patrimoni i impulsar la imatge de la ciutat com a centre d’atracció de visitants. El Pla s’elabora amb el suport de la Diputació de Barcelona.

Durant els darrers anys, l’Ajuntament de Mollet ha dut a terme un treball per posicionar la ciutat dins del territori i dotar-la de valor turístic, tot apostant pel seu patrimoni i potenciant activitats i actuacions que tenen un impacte positiu en el turisme cultural, de natura i de negocis que contribueixi al dinamisme del teixit comercial i de serveis de la ciutat. Aquest Pla té l’objectiu de prioritzar i orientar el turisme a la ciutat, amb una metodologia participativa que integri la visió de tots els agents implicatS.  

Per això, en la fase d’anàlisi del Pla, es realitzaran entrevistes a diferents persones, tant de l’àmbit públic com del privat, que tenen una relació directa o indirecta en el desenvolupament turístic i de promoció  de la ciutat.

Un cop enllestida aquesta fase, es farà un procés participatiu amb la formació de taules de participació on es presentaran els resultats de l’anàlisi per tal de discutir-los i poder definir un document d’estratègies i el pla d’acció per dur-les a terme. D’aquesta manera totes les entitats i col·lectius implicats podran fer les seves aportacions.

La setmana passada va tenir lloc la primera reunió d’organització i posada en marxa del Pla, que va comptar amb responsables de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic Local de la Diputació i de l’Ajuntament de Mollet del Vallès, amb la presència de la regidora de Turisme, Encarna Ortiz.

Comentarios